OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen att söka arbetet till kund som tillhandahåller teknik för elektroniska betalningstransaktioner och som är världsledare på betallösningar.
Arbetar du kvalitetsfokuserat, har koll på teknik och datorkunskap och precis avslutat gymnasiet eller är i början på din karriär där du vill utvecklas och brinner för sälj? Då är detta rätt tjänst för dig. Ansök redan idag.
Krav
- Avslutad gymnasieutbildning
- Erfarenhet från försäljning
- Bra muntliga och skriftliga kommunikationskunskaper
- Bra förståelse kring försäljning- och kund
- Bra PC- och datorkunskap
Meriterande egenskaper
- Se en framtid inom försäljning
- Kvalitetsfokuserad
- Strukturerad
- Vilja utvecklas
Kunden är världsledare på betallösningar och levererar sina lösningar i med än 150 länder. I Sverige de den ledande leverantören av betalterminaler med tillhörande utrustning och tjänster.
Arbetet går ut på att kontakta existerande kunder som har en eller flera betalterminaler från kunden med målet om att byta ut deras terminal mot en ny samt säkerställa att kunden har de tillval som passar kundens behov bäst. I rollen ansvara man för allt från första kontakt med kund, inhämtning av alla uppgifter som krävs för att skapa och sedan skicka ut avtal samt säkerställa att detta avtal signeras.
Arbetstider: 8-17 med möjlighet till justeringar baserat på framkomlighet
Plats: Stockholm, Solna
Uppstart: Kommer ske snarast, omgående. Du kommer bli anställd av oss på Office Management och därefter finns det möjlighet för överrekrytering hos kund.