OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brunnsviken service AB är personalbanken för serviceyrken med uppdraget att lösa personalfrågor flexibelt, tryggt och effektivt.
Vår vision är att vara ett kraftfullt nätverk för integration i samhället med kompetent och pålitlig personal inom alla serviceyrken.
Våra värdeord är glädje, lojalitet och trygghet.
Om tjänsten
Nu söker vi en account manager till vårt kontor i Frösunda. Vi är ännu ett ungt, drivet företag med planer på att expandera inom den närmsta framtiden. Rollen är helt ny, vilket gör att vi tillsammans kommer skapa strukturen för rollen och sätta upp rutiner kring den. Du kommer arbeta deltid 50%.
Arbetsuppgifter
Som account manager kommer du att bli ansiktet utåt för företaget. Du kommer arbeta för att skapa ett ömsesidigt partnerskap med kunden och dina arbetsuppgifter inkluderar hela säljprocessen, från prospektering och kundmöten till avslut och uppföljning. Du förstår kundernas behov och hur vi kan lösa deras utmaningar.
Din profil
Vi tror att du brinner för att bygga upp och stärka långsiktiga relationer med andra människor. Du är duktig på att övertyga andra och är inte rädd för att ta självständiga beslut när det krävs. Vidare tror vi att du är en driven glädjespridare som vill vara en del av vårt vänskapliga team där alla har hjärtat på rätt ställe. Vi är redo att växa och hoppas att du vill vara med på denna resan.
Vi tror att du har viss erfarenhet av försäljning, men viktigast för oss är din framåtanda och vilja att lära.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka gärna därför in din ansökan redan idag.
Vi ser fram emot din ansökan!