OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.
Vill du utvecklas inom försäljning tillsammans med härliga kollegor? Då kan vi ha tjänsten för dig! Vi jobbar just med ett SaaS-bolag i tillväxtbolag där du får vara med och påverka på riktigt.
Deras produkter står för både nutid och framtid där de tillhandahåller moderna verktyg i form av molntjänster för digital kundservice.
Tjänstebeskrivning
Tjänsten innebär att du arbetar med att finna, driva och vidareutveckla relationer med nya kunder. Vi tror att du delar deras starka passion för digital kommunikation tillsammans med ett genuint intresse för att skapa affärer.
De har kunder inom privat och offentlig sektor, framförallt större företag där de erbjuder moderna verktyg för bättre kundservice - e-post, chatt, frågeforum och sociala medier.
De erbjuder
En tydlig karriärstege och förutom en stabil grundlön har du chansen till en hög lön redan under första året. Du får arbeta i en innovativ och tech miljö med 25 härliga kollegor, i ljusa fräscha lokaler på Södermalm.
Krav på person
Vi söker dig har erfarenhet av försäljning på ett SaaS – bolag där du arbetar med hela affären från första kontakt med företag till avtalsskrivning.
Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Södermalm
Företagspresentation
Företaget tillhandahåller moderna verktyg för digital kundservice. Deras molntjänster ger er bättre och mer effektiv kunddialog. Med deras verktyg får företag bättre möjlighet att lyckas med kundservice digitalt, med de förväntningar på transparens och tillgänglighet som kunder har idag. De har fyra produkter för kundservice: Forum, Chat, Knowledge och Mail.
Deras vision är att varje kunddialog ska skapa värde. I centrum för deras produkter och värderingar står tron på att alla företag har mycket att vinna på att bygga goda kundrelationer. De ser inte kundservice som en nödvändig kostnad, utan en investering i marknadsföring. Deras kunder är främst svenska bolag, men tjänsterna finns tillgängliga på 8 språk och används av flera internationella företag.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17