Account Operative Agent

Account Operative Agent

Arbetsbeskrivning

Är du en administrativ ninja som tycker om att skapa effektiva strukturer i ditt dagliga arbete? Har du också ett öga för detaljer och se till att allt hanteras korrekt i systemet? Detta är en administrativ roll där du ansvarar för att publicera våra partners menyer och foton vid rätt tidpunkt och på rätt plats på våra olika plattformar.

Dina uppgifter kommer också att omfatta uppdatering och ändring av menyer och foton för våra partners. Du kommer att arbeta i ett team med andra Account Operations Agents som kommer att göra dina dagar fyllda med energi och kul!

Låter det här som en skräddarsydd roll för dig? Ansök direkt!

VAD DU KOMMER (MEN INTE BARA) ATT GÖRA !


Lägg till menyer och foton i vårt system för både nya och befintliga partners.




Se till att menyer och foton är uppdaterade.




Uppdatera och ändra menyer för våra befintliga partners vid behov.


DU ÄR !


Strukturerad - Du strukturerar din dag på det mest effektiva sättet och du kan skapa struktur i en snabbrörlig miljö.




Oberoende - Du tar nya uppgifter innan någon ber dig och du gillar att arbeta självständigt och driva ditt eget arbete framåt. Även om du arbetar i ett team är detta viktigt eftersom du ansvarar för olika partners.




Noggrann - Du är alltid noggrann i ditt arbete, det är viktigt för dig att saker görs korrekt och med omsorg




Ansvarsfull - Du gillar att ta ansvar och du känner dig bekväm med att göra det.




NÖDVÄNDIGA KVALIFIKATIONER !

Helst har du tidigare erfarenhet av att arbeta med administration eller service, där kunden är i fokus.




Du kommunicerar flytande verbalt och skriftligt på svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper i arabiska, turkiska eller liknande är meriterande.


Det är lätt för dig att lära dig nya system och du har ett stort intresse för lärande




Erfarenhet från Excel, Google Sheets och Salesforce är meriterande.




Erfarenhet från restaurangbranschen är ett plus.












VILKA VI ÄR

Vi är Foodora, ett lyckligt gäng matälskare som alla är ivriga att skapa framtidens leveranstjänst! För oss utgör ödmjukhet, innovation och lagarbete hörnstenen för vår framgång, i kombination med en gemensam entreprenörsanda. Vi bryter för närvarande nya grunder i branschen genom att helt omdefiniera vad en leveranstjänst faktiskt är - därför är högt tempo och flexibilitet vanligt och dagar ser aldrig likadana ut!!

Vi är människor med alla möjliga bakgrunder, med olika erfarenheter och vilt varierade idéer och åsikter. Detta är något vi värdesätter högt, eftersom vi fullt ut tror att mångfald är det som bygger vår kultur och framgång. Vi är stolta över att vara en arbetsgivare för människor från världens alla hörn och utmärker oss samtidigt som ett av de snabbast växande företagen inom LMD*!

Visst, tillväxt och framgång är bara roligt och spel, men låt oss vara tydliga: det kan inte ske på bekostnad av vårt hållbarhetsarbete. Sedan januari 2020 är vi en koldioxidneutral verksamhet, inte bara i Sverige utan för hela vår europeiska verksamhet. Våra mål är ambitiösa att vara ledande för hållbarhet inom vår bransch - från att leverera 100% el transporter till att främja mer miljövänliga matval, vi vill stå för en grön framtid! Är du med?

*LMD står för Last Mile Delivery. Det, och många andra nördiga förkortningar, är något du kommer att lära dig när du börjar. ;) wohoo!

Tillträde omgående/efter överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess och välkomnar därför din ansökan snarast. För frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Andreas.Bergin@kraftsam.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2022
  • Ansök senast: 21 april 2022

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024