OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som Account specialist på Randstad Inhouse services arbetar man i ett nära samarbete med någon av våra inhousekunder. Vår kund har en dedikerad leveransorganisation från Randstad där fokus ligger på våra medarbetare och det kundspecifika samarbetet.
Tjänsten innebär ett helhetsansvar och du kommer vara behjälplig i allt som rör rekrytering, uppföljning samt personalansvar, i detta fall hos Astra Zeneca i Södertälje. Som Account specialist fyller du en central funktion och är den som svarar för en nära dialog med kunden kring allt som rör deras konsultbeshov. Du förstår deras behov och önskemål, liksom du ansvarar för kandidaternas upplevelse av Randstads rekryteringsprocess. Du arbetar tillsammans med andra kollegor från Randstad och blir väl insatt i vår affär som helhet, våra arbetsprocesser samt får stor inblick i den globala verksamhet som Randstad bedriver.
Ansvarsområden
• Rekryteringsprocessens alla steg, från behovsanalys, annonsering, intervjuer till tillsättning av nya medarbetare.
• Personalärenden som rör våra medarbetare, för exempel; daglig sjukfrånvarouppföljning, föräldraledigheter, semesterfrågor e.t.c.
• Kontinuerlig prestationsuppföljning och utvecklingssamtal
• Lön -och medarbetarsamtal
• Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och GDPR liksom att säkerställa att rekryteringsprocessen hanteras i enlighet med Diskrimineringslagstiftningen med mera...kort sagt en mångfacetterad roll med kund och medarbetare i fokus!
Arbetstider
Heltid /Dagtid,
Detta är ett vikariat som löper fram till och med 2022-08-31.
Kvalifikationer
Vi ser att du är en driven person med genuint engagemang, starkt servicefokus och värdesätter ett strukturerat arbetssätt högt. Vi ser gärna att du har en relevant eftergymnasial utbildning och/eller tidigare erfarenhet av HR, rekrytering- eller bemanningsbranschen. Du har ett sinne för ledarskap, trivs med mycket ansvar och är mån om att bygga goda relationer, både gentemot våra anställda så som vår kund. Rollen kräver att du trivs med processorienterat administrativt arbete, är självständig och gillar att arbeta i en snabbt föränderlig miljö.
Ansökan
För information:
För frågor kring rollen, kontakta gärna Evelina Nilsson, Inhouse Manager via: evelina.nilsson@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.
Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044