OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är en av världens ledande tillverkare av elektronikprodukter, med 12.000 anställda och en omsättning på över 60 miljarder kronor. I norden är vi över 80 anställda och vår drivkraft är innovation, kvalitet och design. Vi kan erbjuda en omväxlande miljö och intressanta utvecklingsmöjligheter för rätt personer.
Part time: according to the agree schedule, current contract term 6 months with possible of extending the contract term.
Responsibilities:
- Scanning / uploading / registering invoices and employee expense claims into system
- Office environment maintain (Such as coffee machine refill/ clean / public area: meeting room, reception area in order)
- Recycle arrangement
- Company activities arrangement
- General support for any office related issues and office maintenance
Required Skills and Experience:
- At least secondary education in economics or equivalent. School student are welcome
- Bookkeeping skill
- Experience in finance administration is a plus
- Good communication skills (spoken and written), Swedish and English
- Good at Microsoft office skill, excel and word
- Attention to detail
- Able to work both independently and in a team
Please email resume and cover letter to: ASUSHR_ACN@asus.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Sarah Hsu
Mikael Koark
Michael Girgis