Accounting/Adm Assistant ( Contract Base)

Arbetsbeskrivning

Vi är en av världens ledande tillverkare av elektronikprodukter, med 12.000 anställda och en omsättning på över 60 miljarder kronor. I norden är vi över 80 anställda och vår drivkraft är innovation, kvalitet och design. Vi kan erbjuda en omväxlande miljö och intressanta utvecklingsmöjligheter för rätt personer.

Part time: according to the agree schedule, current contract term 6 months with possible of extending the contract term.

Responsibilities:
- Scanning / uploading / registering invoices and employee expense claims into system
- Office environment maintain (Such as coffee machine refill/ clean / public area: meeting room, reception area in order)
- Recycle arrangement
- Company activities arrangement
- General support for any office related issues and office maintenance

Required Skills and Experience:
- At least secondary education in economics or equivalent. School student are welcome
- Bookkeeping skill
- Experience in finance administration is a plus
- Good communication skills (spoken and written), Swedish and English
- Good at Microsoft office skill, excel and word
- Attention to detail
- Able to work both independently and in a team


Please email resume and cover letter to: ASUSHR_ACN@asus.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Sarah Hsu

Mikael Koark

Michael Girgis

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ASUS NORDIC AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid/Deltid
  • Hourly rate
  • Publicerat: 22 juli 2014

Besöksadress

FINLANDSGATAN 10 1TR
KISTA

Postadress

FINLANDSGATAN 10 1TR
KISTA, 16474

Liknande jobb


Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

13 november 2024

Administratör inom Treasury för Vattenfall

Administratör inom Treasury för Vattenfall

13 november 2024

Ekonomiadministratör inom fastighetsbranschen

Ekonomiadministratör inom fastighetsbranschen

13 november 2024