OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vår kund i Sandviken söker dig som i din specialistroll inom leverantörsreskontran kan hantera arbetsuppgifter som ingår i processen. Det innebär att du:
- arbetar med leverantörsfakturor genom att förbereda, skanna, verifiera samt registrera dessa.
- hanterar betalningspåminnelser samt uppdatera leverantörsdata.
- kommer att följa upp behov och krav från olika intressenter och säkerställa att leveransen av tjänsterna är kvalitativ.
- ansvarar för att svensk lagstiftning samt interna riktlinjer inom området följs.
- stödjer dina kollegor i teamet.
Vad vi erbjuder
Tjänsten är en heltidstjänst med placering i Sandviken med möjlighet till 50% arbete på distans.
Personliga egenskaper
Du bör ha erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra, ha kunskaper i SAP samt i Excel. Du bör ha avancerade kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Tillträde och ansökan
24 oktober 2022 till 30 april 2023. Urval och intervjuer sker löpande.
Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.