OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en dynamisk miljö där tempot är högt?Vill du ha ett utvecklande arbete i en stimulerande internationell atmosfär?Vi söker en ekonomiassistent till ett internationellt bolag inom vit- och brunvaru branschen.Tjänsten är ett bemanningsuppdrag med möjlighet till anställning hos kunden.Arbetsuppgifter Du kommer att tillhöra en nordisk avdelning bestående av 5 personer med ansvar för den delen av kundreskontran som avser Sverige.Dina arbetsuppgifter består exempelvis av utestående fodringar, påminnelser och inkasso.Du kommer även att ansvara för kundregistret avseende registrering av nya kunder samt med löpande uppdateringar.Arbetet innebär en hel del kontakter både internt och med kunder.Vem är du?Du har minst 3 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent med kundreskontra, gärna från internationellt bolag med stora volymer.Din engelska är mycket god, både skriftligt och muntligt.Som person är du utåtriktad och social.Du är förändringsbenägen och flexibel, och du gillar när tempot är högt.Ansökan Ansök snarast urval och intervjuer sker löpande.Vid frågor är du välkommen att kontakta Viveka Holm, tel.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65