OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och forma framtiden för betalningar? Med stort engagemang kommer du att vara en nyckelperson för att driva Worldlines arbete framåt samt göra verklig påverkan på det globala betalningslandskapet. Ta steget in i en dynamisk och inspirerande miljö och forma framtiden med Worldline. Välkommen med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Worldline är globalt ledare inom betalningar som tillhandahåller avancerad betalningsteknik och hjälper kunder över hela världen att förverkliga sina ambitioner. Worldline har under flera år engagerat sig i kreativa programvarulösningar för att möjliggöra det kontantlösa samhället. Under hela 2024 kommer det att genomföras ett stort projekt som du kommer att vara en viktig del av. Detta projekt ska säkerställa att Worldlines kunder får möjligheten att ta del av det senaste produktutbudet på marknaden. Vi söker nu flera Activation Coordinators att ansluta sig till teamet i Halmstad.
I rollen som Activation Coordinator kommer du att hjälpa Worldlines kunder att ansluta sig till dem med utmärkt service utan att kompromissa med dess efterlevnadskrav. Du kommer att vara en del av ett litet men effektivt team som tror på att samarbete är vägen till framgång. Ni är dedikerade till kontinuerlig förbättring och sätter alltid kunden först. Teammedlemmar finns placerade i både Halmstad och Stockholm.
Vi erbjuder dig möjligheten att vara en del av resan att omforma hur vi betalar tillsammans med kollegor från hela världen. Du kommer att befinna dig i hjärtat av ett livligt och internationellt FinTech-företag. Och nämnde vi att du kommer att vara en avgörande del av utvecklingen av betalningsbranschens mest problemfria aktiveringsprocess, både för partners och kunder?
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Stödjer marknadsföringsaktiviteter och lansering av nya produkter.
* Lägger till nya kunder i olika produktionssystem.
* Vara en avgörande del i kundresan ifrån start till mål.
* Tar ägarskap för att förbättra och automatisera processer relaterade till aktivering av kunder.
VI SÖKER DIG SOM
- Innehar en avslutad gymnasieexamen.
- Fullständig arbetskompetens på svenska och engelska då det krävs i dagliga arbetsuppgifter.
- Du har starka kommunikationsfärdigheter, inklusive aktivt lyssnande och tydlig formulering.
- Förmåga att uppmärksamma detaljer och serviceinriktat förhållningssätt.
- Har ett tomt belastningsregister och godkänd kreditupplysning.
Det är meriterande om du har
- Norska, danska och/eller finska ses som en fördel.
- Erfarenhet av betalningsbranschen, backoffice eller annan snabbt tempo operativ miljö.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsvillig
- Självgående
- Serviceinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Worldline här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231