OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.För ett uppdrag hos kund i Åsa söker vi nu en kamrer.Uppdraget är på heltid med start i augusti.Goda chanser finns till fast anställning hos vår kund. Arbetsuppgifter: - Ansvar för planeringen av den ekonomiska och administrativa verksamheten - Upprättande av budget och ansvar för årsredovisning i nära samarbete med ledningsgrupp och förtroendevalda - Vissa IT-frågor, fastighetsförvaltning samt upphandlings- och inköpsfrågor - Eventuellt arbetsledarskap kan komma att bli aktuellt i tjänsten Kvalifikationer: Högskoleutbildning inom ekonomi eller förvaltning.Du har även några års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete.Du har en god analytisk förmåga och är duktig på att kommunicera i tal och skrift.Du är också flexibel, lyhörd samt att du har goda samarbets- och ledaregenskaper.Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom förvaltning.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet!Urval sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan snarast möjligt.Du måste vara tillgänglig omgående (från v16).Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.Välkommen med Din ansökan!