OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco rekryterar nya medarbetare på många håll i landet och växer även i denna region.Vi söker därför fler medarbetare till vårt kontor i Eskilstuna.Säljare Vi söker en medarbetare som ska arbeta med försäljning av Adeccos tjänster inom våra affärsområden Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Dina arbetsuppgifter kommer att innebära kundansvar och tjänsteförsäljning mot företag i regionen.Du kommer att själv ansvara för ditt försäljningsarbete med klara resultat- och mål krav.Försäljningsarbetet kommer att omfatta kontakt med både befintliga kunder och nykundsbearbetning. Vi söker dig som trivs i en resultatorienterad organisation som har en förmåga att både skapa och underhålla långsiktiga affärsrelationer och vi erbjuder möjligheter att själv utforma tjänsten.Vi söker dig som har en lokal kännedom och gärna ett brett kontaktnät i Eskilstuna och länet.Vi ser det som viktigt att du har några års erfarenhet av försäljning sedan tidigare och gärna erfarenhet av uppsökande försäljning av produkter eller tjänster.Vi ser det vidare som viktigt att du har förmågan att driva ditt arbete framåt och vara en motor/drivkraft i försäljningsarbetet samt att du har ett utåtriktat sätt som både skapar och behåller affärsrelationer.För tjänsten krävs det att du har körkort och bil samt vana av Officepaketet, Tjänsten är på heltid med start omgående. Bemanningsansvarig industri och logistik Vi söker en medarbetare till vår verksamhet Staffing Services där du kommer att ansvara för våra kunder och konsulter i vår uthyrningsverksamhet inom industri/logistik.Dina arbetsuppgifter är ofta varierande och ställer krav på din förmåga att vara flexibel i en fartfylld organisation.De personalkategorier du kommer att ansvara för är främst truckförare och annan personal inom logistik samt montörer, svetsare etc.inom industri.Du har såväl personal- som kundansvar.Chef/ledarskapet är dock sekundärt för denna tjänst.I tjänsten ingår det försäljning, rekrytering, administrativa arbetsuppgifter och mycket kontakt med våra kunder och konsulter.. Du kommer även att arbeta efter personliga mål som du sätter upp tillsammans med din kontorschef.Vi söker dig som helst har en eftergymnasial utbildning, gärna inom teknik, och ett antal års arbetslivserfarenhet inom exempelvis industri/logistik.Din bakgrund kan också vara inom ett fackligt arbetsområde.Du får gärna ha arbetat i projekt eller i en arbetsledande befattning och vi ser det som viktigt att du har en förmåga att fatta beslut i en arbetssituation som är väldigt varierande.Vi tror också att du har ett utåtriktat sätt som inger både förtroende samt skapar relationer.Tjänsten är på heltid och med start omgående.Tjänsten kräver körkort och vana av datorer, kunskaper i Officepaketet.Sista ansökningsdag är 13/11.