OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca.50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco i Göteborg söker en administratör inom brand- och gaslarm för ett längre uppdrag till vår uthyrningsverksamhet Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för det dagliga offert- och försäljningsarbetet.Detta innebär att du ska ta emot orders och bedöma offertförfrågningar, registrera orders samt organisera leveranser och skeppningar.Arbetet innabär även viss fakturahantering. Erfarenhet Du har tidigare arbetat som innesäljare/ordermottagare samt har erfarenhet av orderregistreringsarbete, gärna i affärssystemet Movex/Intentia.Du ska ha arbetat med fakurahantering samt ha ett visst tekniskt intresse.Vidare vill vi att du har goda kunskaper i Officepaketet samt även behärskar engelska obehindrat både i tal och skrift.Gymnasiekompetens är ett krav. Personliga egenskaper Som person är du serviceinriktad, flexibel och noggrann.Du har god samarbetsförmåga, är driftig och ansvarskännande.Du är van vid att arbeta självständigt samt besitter social kompetens.Vidare vill vi att du har lätt för att fatta beslut. Vid anställning ser vi till erfarenhet och personlig lämplighet.Intresserad?Registrera dig på vår hemsida www.adecco.se och ansök så snart som möjligt.Glöm ej att bifoga ditt CV och personliga brev.Urval sker löpande och startar omgående.