OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder och Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bamanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco i Karlskrona söker en erfaren löneadministratör för uthyrning och ev anställning av kund Tjänsten som löneadministratör innebär arbete med varierande ekonomiska och administrativa uppgifter.Du kommer bla att ansvara för löneadministrationen och kontera fakturor.I arbetet ingår även att sköta receptionen, företagets telefonväxel samt fungera som en administrativ support.Vi söker dig som är lägst gymnasiekonom eller motsvarande och har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.I arbetet ingår mycket kundkontakter och det är därför en förutsättning att du trivs med detta och att du har lätt att uttrycka dig på svenska i tal och skrift.Datorvana är ett krav.För att lyckas i rollen som löneadministratör måste du trivas med att arbeta på flera projekt samtidigt och mot en uppsatt deadline.Personen vi söker är självständig, noggrann och strukturerad.Då arbetet innebär mycket kontakt med människor som besöker kontoret och via telefon tror vi att den sökande trivs med att ge god service.Tillsättning sker omgående och intervjuer sker därför löpande.Din ansökan önskar vi få in via Adeccos hemsida www.adecco.se där du registrerar din profil och bifogar CV samt personliga brev. Välkommen med din ansökan!