OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten innebär ett övergripande ansvar för personal, kontorets resultat, budget och marknad.I tjänsten ingår ett direkt ledarskap för bemanningsansvariga, rekryteringskonsult samt säljare.Vi ser det som viktigt att du har tydliga ledaregenskaper med en uttalad förmåga att ge tydliga riktlinjer och uppföljningar.Tjänsten kommer att kräva att man både har en förmåga att stötta och utveckla individen samt ansvara för kontorets strategiska planering.Tonvikt på tjänsten kommer att ligga inom ledarskap, den strategiska planeringen, utvecklingen av kontorets affärer, utveckling/coachning/vägledning av varje individuell tjänst/person på kontoret.Tjänsten innebär även administrativa arbetsuppgifter som budget och rapportering, lönesamtal, utvecklingssamtal etc.Som kontorschef rapporterar man till regionchefen.Tjänsten innebär också att man har ett intresse och en förmåga att delta i nätverk med syfte att etablera Adecco som varumärke i ett bredare perspektiv samt skapa goda affärsrelationer med näringslivet.Tjänsten kommer inte att omfatta drift på detaljnivå, det ansvarar respektive person på respektive tjänst för.Tjänsten är på heltid och med start omgående.Vi ser det som självklart att du har ett dokumenterat ledarskap sedan ett antal år tillbaka med en samlad arbetslivserfarenhet på minst 7 år.Vi vill att du har erfarenhet och kunskap av budget arbete samt kunskaper inom Officepaketet samt affärssystem sedan tidigare.Då vårt företag är internationellt vill vi att din engelska är god.Tjänsten kräver att du har körkort.Som person vill vi att du har en personlig mognad, en trygghet i dig själv samt ditt ledarskap.Vi ser det som viktigt att du har en hög ambitionsnivå med en god förmåga att entusiasmera andra.Tjänsten innebär planering och organisering vilket kräver att du har en god förmåga att arbeta strukturerat.