OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco i Södertälje söker Administratör/PA till kund!Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Arbetsuppgifter Textbehandling (svenska och engelska), förbereda presentationer, föra protokoll, boka möten.Ansvara för inmatning i olika datasystem.Mycket interna och externa kontakter ingår i arbetet.Erfarenhet Tidigare sekreterare erfarenhet är önskvärd.Mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift.Goda kunskaper i Officepaketet.Personliga egenskaper Samarbetsförmåga Noggrannhet Servicekänsla Flexibel Stresstålig Initiativförmåga Datorintresse Gott omdöme För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.Detta erbjuder Adecco dig Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Fakta om anställning Du blir anställd som ambulerande konsult hos Adecco i Södertälje.Arbetsplats och arbetsuppgifter varierar. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.