Adecco Office & HR söker nu en administratör

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserade.Adecco Office & HR söker nu en administratör med mycket goda kunskaper i arabiska och persiska till vår uthyrningsverksamhet. Kunden är ett större internationellt företag i Mölndal.Du kommer att vara på kundföretagets avdelning Travel & Expense Administration, som administrerar reseräkningar och utlägg för företagets bolag globalt.Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av administration av reseräkningar och utlägg.Uppdraget är på heltid. Vi ser att du som söker har arbetserfarenhet inom administration och som meriterande ses arbete med reseadministration.Önskvärt är tidigare vana av att ha kontakter med personer på olika nivåer inom större organisationer.Du har goda datakunskaper i Officepaketet, är van vid webbaserade IT-system.Ett krav för tjänsten är att du talar arabiska och persiska flytande samt har goda engelskkunskaper. Som person är du stresstålig och serviceinriktad.Du är ansvarsfull, flexibel och har lätt för att samarbeta.Att arbeta med siffror och mot deadlines är något som du trivs med.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Som konsult hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och träffa nya intressanta kontakter.Intervjuer kommer att hållas löpande, så välkommen med din ansökan redan idag.Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka.

Sammanfattning

Postadress

Torggatan 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024