OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker administrativ assistent för framtida uppdrag Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter Inför framtida uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet söker vi nu administrativa assistenter till vår kund inom fordonsindustrin.Vanliga arbetsuppgifter är att assistera en viss person, avdelning eller projekt med sedvanliga administrativa uppgifter så som registrering, uppdateringar samt faktura- och orderhantering.Vanliga ansvarsområden omfattar ofta även mötesadministration, uppföljningar och protokollskrivning. Erfarenhet Vi söker dig som har flera års erfarenhet från administrativt arbete eller från assistentbefattningar.Du bör ha med dig mycket goda kunskaper i engelska och eventuellt andra språk.Tidigare arbetslivserfarenhet från fordonsindustrin eller från arbete inom projekt är mycket meriterande. Personliga egenskaper Du som söker bör ha ett utpräglat servicetänkt samt vara noggrann, strukturerad och stresstålig.Andra egenskaper som värderas högt är förmåga att ta egna initiativ, hög integritet samt god kommunikationsförmåga.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.Vad kan Adecco erbjuda dig?Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät. Kontaktuppgifter Du söker tjänsten via länken nedan.Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer och tillsättning efter behov.