Adecco söker administrativ personal till Götene

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Nu behöver vi dig som kan jobba deltid med administrativa uppgifter under ett år i Götene. Du kommer att tillhöra den administrativa avdelningen på företaget och du kommer även att sitta i växeln.Det kan även bli aktuellt med enklare redovisningsuppgifter. Vem söker vi?Vi söker dig som är van vid att bemöta kunder.Din serviceanda är naturlig och självklar och du trivs med att hjälpa andra.Du bör ha god datavana från officepaketet och det är till din fördel om du har erfarenhet av enklare redovisningsarbete sedan tidigare eller om du bedriver studier inom området.Tjänsten gäller deltid och vi söker dig som redan idag har en annan huvudsaklig sysselsättning så som studerande, deltidsarbetande eller föräldraledig.Förutsättningen för att du ska kunna ha en extra anställning hos Adecco är att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Andra egenskaper som Adecco värderar högt för att du ska trivas i din roll som konsult är att du är pålitlig, ärlig och anpassningsbar. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco, och kommer att jobba med olika uppdrag som matchar din kompetens.Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag.Tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät. Är du intresserad?Rekryteringsarbetet kommer att påbörjas snarast då uppdraget hos kund börjar i mitten av Augusti.Ansök därför tjänsten snarast genom att registrera ditt CV på www.adecco.se Sök efter lediga tjänster för uthyrda konsulter under yrkestiteln receptionist.

Sammanfattning

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024