OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, bemanning och konsulttjänster.I Sverige har vi mer än 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz.Den totala omsättningen ligger på 196 miljarder SEK.Omsättningen i Sverige år 2007 uppgick till ca SEK 2,4 miljarder.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.För vår uthyrningsverksamhet söker vi en driven Administratör.Du kommer att vara anställd på Adecco och arbeta på uppdrag hos en av våra kunder i Växjö.Vi söker dig som tidigare har arbetat med administration och då gärna i en roll där du varit "spindeln i nätet" och varit delaktig i arbetet på olika avdelningar inom företaget.Du bör alltså vara en person som trivs med att ha en central roll och som snabbt ser vad som behöver göras eller vad som kan underlätta för andra.Vi tror att du har erfarenhet av bl.a. följande arbetsuppgifter: - Växeltelefoni - Reception - Orderhantering/mottagning - Beställningar/Inköp - Ekonomi (enklare ekonomiuppgifter såsom fakturering kontering etc.) - Kundkontakter Egenskaper och erfarenheter som krävs för denna tjänst: - Engagemang och driv för att göra ett bra arbete - God samarbetsförmåga samt initiativförmåga - Goda kunskaper i Officepaketet - God administrativ förmåga - Problemlösningsförmåga - Ansvarstagande Du som söker är en socialt säker och framåt person.Du trivs med ansvar i din yrkesroll samtidigt som det är viktigt att du kan samarbeta med övriga teamet.Du har god anpassningsförmåga samtidigt som du gärna kommer med förbättringsförlag och ideer.Tillsammans med dina kollegor bidrar du till ett gott arbetsklimat!Låter detta intressant?Sök tjänsten omgående då urval och intervjuer sker löpande.