OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker en administratör Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter Adecco söker en administratör till vår uthyrningsverksamhet för framtida behov.Uppdraget är hos en av våra kunder inom fordonsindustrin.I arbetsuppgifterna ingår vanligt förekommande administrativa uppgifter såsom registrering, dokumentation, beställningar, bokningar, utskick samt kundkontakter med exempelvis leverantörer. Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat med administrativa uppgifter.Vidare ser vi att du som söker har mycket goda kunskaper i engelska och mycket goda IT-kunskaper.Kunskaper inom Office Paketet är ett krav. Personliga egenskaper Som person behöver du vara flexibel, utåtriktad och serviceminded.Ett eget inre driv, förmågan att ta egna initiativ samt god samarbetsförmåga är viktiga egenskaper för detta uppdrag.Detta erbjuder Adecco dig Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät.