OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Arbetsuppgifter Adecco söker en administratör med kunskaper i SAP till vår uthyrningsverksamhet för framtida behov.Arbetsuppgifterna består av vanligt förekommande administrativa uppgifter såsom beställningar, bokningar, utskick samt kundkontakter.Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat administrativt och är van vid kundkontakter.Vidare ser vi att du som söker har mycket goda i Officepaketet, SAP och i engelska .Personliga egenskaper Som person behöver du vara serviceinriktad, stresstålig och ha lätt för att kommunicera.Ett eget inre driv, förmågan att ta egna initiativ samt god samarbetsförmåga är andra viktiga egenskaper.Detta erbjuder Adecco dig Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät. Urvalsprocessen kommer att ske omgående med fortlöpande intervjuer.