OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker administratör Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter Adecco söker en administratör för framtida behov till vår uthyrningsverksamhet.Arbetsuppgifterna består av vanligt förekommande administrativa uppgifter såsom beställningar, bokning, utskick samt kundkontakter.Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat administrativt och är van vid kundkontakter.Vidare ser vi att du som söker har mycket goda kunskaper i Officepaketet och i engelska.Personliga egenskaper Som person behöver du vara serviceinriktad, stresstålig och ha lätt för att kommunicera.Ett eget inre driv, förmågan att ta egna initiativ samt god samarbetsförmåga är andra viktiga egenskaper.Vad kan Adecco erbjuda dig?Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät.