Adecco söker Administratör till Växjö

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, bemanning och konsulttjänster.I Sverige har vi mer än 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz.Den totala omsättningen ligger på 196 miljarder SEK.Omsättningen i Sverige år 2007 uppgick till ca SEK 2,4 miljarder.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Vi söker för vår uthyrningsverksamhet en administratör på heltid. Du kommer att anställas av Adecco och hyras ut till en av våra kunder i Växjö.Uppdragsstart: januari/februari Uppdragslängd: Provanställning 6 mån (därefter tillsvidareanställning på Adecco) Du som söker har intresset och förutsättningarna att arbeta med administration.Vi tror att du har någon tidigare erfarenhet från kontorsarbete eller liknande och är den noggranna och strukturerade personen som detta arbete kräver.Som person är du social och flexibel då du kommer att arbeta i en grupp med andra människor.Du får gärna vara kreativ och ha ideer men måste samtidigt vara ödmjuk och tillmötesgående vid förändringar.Vi erbjuder dig en anställning i vår konsultverksamhet vilket kan innebära en variation av arbetsuppdrag och en stor/bred erfarenhet av arbetssätt, rutiner och olika datasystem.Låter detta intressant?Registrera CV och sök tjänsten omgående då urval och intervjuer sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Växjö
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 19 december 2008
  • Ansök senast: 31 januari 2009

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024