Adecco söker administratörer

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco Office & HR söker nu Administratörer till vår uthyrningsverksamhet. Du kommer att arbeta på vårt kundföretags avdelning Travel & Expense Administration, som administrerar reseräkningar och utlägg för företagets bolag globalt.Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av administration av reseräkningar och utlägg.En del resor kommer att förekomma så det är viktigt att du har möjlighet att resa.Uppdraget är på heltid med start under september/oktober månad. Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning, med inriktning ekonomi.Tidigare administrativ erfarenhet är önskvärt och arbetet kräver mycket goda kunskaper i engelska, såväl muntligt som skriftligt.Talar, skriver och förstår du arabiska är det mycket meriterande.Vidare har du goda datakunskaper i Officepaketet, framförallt Excel. Som person är du stresstålig och serviceinriktad.Du är ansvarsfull, flexibel och har lätt för att samarbeta med andra.Att arbeta med siffror är något som du trivs med, du är noggrann i ditt arbete och är van att arbeta med deadlines och mål.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 10 juli 2008
  • Ansök senast: 30 september 2008

Besöksadress

Gustavsviksvägen 7
None

Postadress

None
ÖREBRO, 70230

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024