Adecco söker administratörer

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Till vår uthyrningsverksamhet söker Adecco administratörer som vill arbeta som ambulerande konsulter, vilket innebär att du kommer att vara ute på uppdrag med varierande längd hos våra kunder.Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med sedvanliga administrativa uppgifter.Arbetsuppgifterna kommer att skifta beroende på kund och uppdrag, men kommer bland annat bestå av att föra protokoll, ansvara för mötesplaneringen, boka resor och konferenser, samordna, koordinera samt att registrera.Vem söker vi?Vi ser att du som söker har tidigare administrativ arbetserfarenhet och som meriterande ses erfarenhet av arbete med SAP.Arbetet kräver mycket goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift. Som person är du noggrann och strukturerad.Du är kvalitetsmedveten i ditt arbete och har ett öga för detaljer.Vidare kan du administrera och strukturera dokument på ett effektivt och korrekt sätt.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intresserad?Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande.

Sammanfattning

Liknande jobb


27 december 2024