OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker administratör på deltid Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter Adecco söker en administratör för ett löpande uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet.Arbetet består av diverse administration så som orderhantering, dokumentation och behörighetsansökningar samt arbetsuppgifter inom ekonomi.Sysselsättningsgraden på uppdraget är flexibelt men är beräknat till 20 % med vissa arbetstoppar under året. Erfarenhet Vi ser att du som söker har tidigare administrativ arbetserfarenhet.Har du kunskaper inom ekonomi och vana av att arbeta i olika datasystem är det meriterande.Arbetet kräver mycket goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift. Personliga egenskaper Vi söker dig som söker ett flexibelt arbete på deltid.Arbetet kräver att du som söker själv kan driva, planera och strukturera ditt arbete.Som person är du noggrann, ansvarstagande. Vad kan Adecco erbjuda dig?Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät.