OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Till vår uthyrningsverksamhet söker Adecco assistenter som vill arbeta som ambulerande konsulter, vilket innebär att du kommer att vara ute på uppdrag med varierande längd hos våra kunder i Stockholm.Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kommer att skifta beroende på kund och uppdrag, men du kommer att arbeta med sedvanliga assistent uppgifter.Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av att skriva rapporter, föra protokoll, ansvara för mötesplaneringen, boka resor och konferenser, samordna, koordinera samt att registrera. Vem söker vi?Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.För att trivas i rollen som assistent bör du ha ett administrativt sinne, är noggrann samt är van användare av Officepaketet.Du har goda språk- och kommunikationsfärdigheter samt behärskar svenska och engelska i tal och skrift.Vi sätter stort värde i din förmåga att agera självständigt och kunna ta egna initiativ.Som person är du kommunikativ, organiserad och strukturerad.Du har vidare lätt för att samarbeta och har en positiv attityd. Intresserad?Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande.