OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Adecco Office och HR, söker nu en Assistent till uppdrag hos en av sina intressanta kunder med eventuell möjlighet för anställning för rätt person. Arbetsuppgifter I egenskap av assistent ska du hjälpa till med olika administrative göromål på kontoret.En stor del av arbetet kommer vara att delegera ut inkommande uppdrag till personerna på företaget.Det krävs att du har siffersinne då arbetet består av en del registrering av produkter. Vem söker vi?Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.För att trivas i rollen som assistent bör du ha ett administrativt sinne, är noggrann samt är van användare av Officepaketet.Du har goda språk- och kommunikationsfärdigheter samt behärskar svenska och engelska i tal och skrift.Vi sätter stort värde i din förmåga att agera självständigt och kunna ta egna initiativ.Som person är du kommunikativ, organiserad och strukturerad.Du har vidare lätt för att samarbeta och kan koordinera och prioritera.Vi sätter stort värde på positiv attityd och förmågan att kommunicera med olika personligheter Intresserad?Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, ansök via vår hemsida www.adecco.se.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande.