OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz.Den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Omsättningen i Sverige år 2005 uppgick till SEK 1,5 miljarder.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco söker nu en chefssekreterare med kunskaper om försäljning! Vi söker, för ett längre uppdrag i Kungsbacka, dig som vill ha chansen att skapa en egen inriktning på tjänsten som chefssekreterare!Rollen är i första hand att vara sekreterare åt försäljningschefen på ett mindre företag med sedvanliga uppgifter så som resebokningar, posthantering, arrangemang kring möten, ta fram statistik, förbereda presentationer etc.Tjänsten innebär även att sätta sig in i försäljningschefens arbete och kunna svara på en del frågor när han inte är där.Till detta kommer även en roll som arbetsledare inom säljavdelningen samt allmänna uppgifter som kontorsassistent.Tjänsten är ännu inte helt definierad, förutom chefssekreterarfunktionen, vilket gör att den anställde har möjlighet att efter hand forma den själv.Vi söker dig som är driftig, prestigelös, serviceminded, har lätt att samarbeta, tar initiativ och ser vad som behöver göras!Goda kunskaper inom Office (främst Excel) och engelska är ett krav.Erfarenhet av liknande arbete är meriterande.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan www.adecco.se där du registrerar ditt CV och hittar tjänsten under "uthyrning".Rekryteringsprocessen sker fortlöpande då tjänsten skall tillsättas omgående.Välkommen med din ansökan snarast!