OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker Chefssekreterare på deltid Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter Adecco söker en chefsekreterare på deltid för uthyrning till vår kund inom fordonsindustrin.I arbetsuppgifterna ingår administrativa uppgifter såsom att boka möten och resor, arrangera konferenser, föra protokoll vid möten, svara i telefonen, framtagning av presentationsmaterial, beställningar, fakturering samt övriga administrativa uppgifter.Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetet som chefssekretare eller assistent.Du som söker bör ha mycket goda datorkunskaper samt goda kunskaper i engelska. Personliga egenskaper Som person bör du som söker vara serviceminded, noggrann, strukturerad och stresstålig.Andra egenskaper som värderas högt är förmåga att ta egna initiativ samt god kommunikationsförmåga. Vad kan Adecco erbjuda dig?Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät.