OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker dansktalande backofficemedarbetare Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Nu behöver vi en dansktalande backofficemedarbetare Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta mycket administrativt, dels i kundens egna system, SAP och excel.Du kommer också att svara på inkommande samtal samt organisera prislistor, kontrollera fakturor och hålla reda på lagerstatus. För rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter där det även kan bli aktuellt för resor till Danmark för att utbilda verkstadspersonal i företagets system.Uppdraget startar omgående fram till midsommar, därefter kan du vara ledig i juli och sedan komma tillbaka i augusti för arbete fram till minst mitten av november.Vem söker vi?Vi söker dig som talar flytande danska, du har även goda kunskaper i svenska och engelska.Vi ser att du har vana vid Officepaketet, främst i excel. Som person är du serviceinriktad och mycket noggrann i ditt arbete.Du trivs med administrativa uppgifter och får gärna ha gott tålamod.För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.Uppdraget är åtminstone till mitten av november med chans till förlängning. Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Välkommen in med en ansökan!