OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu Dig som vill arbeta som administratör på ett stort företag mellan Kungsbacka och Varberg.Uppdraget är på heltid och vi ser ett långsiktigt samarbete. Kvalifikationer: Du som söker ska ha arbetat några år med administrativa uppgifter.Du har god erfarenhet av att skriva protokoll, göra sammanställningar, utforma presentationsmaterial och att arbeta i word.Dina data- och engelska kunskaper är mycket goda. Personliga egenskaper: Du som söker är en flexibel, serviceminded och initiativtagande person.Du har en förmåga att arbeta självständigt samt att prioritera rätt.Du är också mycket noggrann och pålitlig.Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vad erbjuder Adecco?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag.Det är jobb som sällan kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Hos denna uppdragsgivare så kommer du ha flera kollegor från Adecco och vi hittar ofta på aktiviteter ihop.Hoppas att just Du vill bli en i vårat gäng! Intresserad?Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!