OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna arbetsmarknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och bygger upp ett värdefullt kontaktnät.Varje dag sysselsätter Adecco 700.000 personer och ger cirka tre miljoner människor jobb under ett år.I Sverige finns vi på över 40 orter och är ett av de ledande bemanningsföretagen med cirka 4.500 anställda. Adecco söker nu till vår uthyrningsverksamhet personer som vill arbeta som HR- administratörer.Du får möjlighet att arbeta på ett spännande och internationellt företag med varierande arbetsuppgifter.Vi har som krav att du som söker ska ha arbetat i databaser med statistik och rapporter.Ytterligare krav är att du som söker har mycket goda kunskaper i Excel och har arbetat med macro i Excel.Vi vill att du som söker har minst 6 månaders erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Vi ställer som krav att: - att du har god erfarenhet av administrativt arbete - att du har god engelska i tal och skrift - att du har goda kunskaper i Officepaketet Erfarenhet från SAP R/3 är meriterande.Du söker tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se .Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.