OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en ekonomi-/redovisningsassistent.Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med stora mängder interna kassaavstämningar samt scanning av fakturor.Vi ser gärna att du har erfarenhet från ett företag med stort flöde av leverantörsfakturor.Meriterande är erfarenhet i affärssystemet Visma Global. Som person är du noggrann, strukturerad, positiv, öppen och flexibel.Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Uppdraget är på heltid och startar omgående.Vår uppdragsgivare är belägen i Kungsbacka. Vad erbjuder Adecco?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag.Det är jobb som sällan kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?eller ansök via vår hemsida www.adecco.se.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande.