Adecco söker ekonomiassistent till Ljungby

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, bemanning och konsulttjänster.I Sverige har vi mer än 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz.Den totala omsättningen ligger på 196 miljarder SEK.Omsättningen i Sverige år 2007 uppgick till ca SEK 2,4 miljarder.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. För vår uthyrningsverksamhet söker vi en Ekonomiassistent.Du kommer att ha din anställning på Adecco och hyras ut till våra kunder i Kronobergs län.Detta första uppdrag med placering i Ljungby.Arbetsuppgifterna innebär att registrera och kontera leverantörsfakturor.Du kommer att arbeta i ett team om ca 15 personer.Då det förekommer kundkontakt via telefon och mail är det viktigt att du kan tala och skriva svenska flytande.Även goda kunskaper i engelska är ett krav då vissa samtal rör utländska kunder.Vi söker dig som vill arbeta med leverantörsfakturor och som har någon typ av erfarenhet inom detta område.Du bör ha ekonomiutbildning på lägst gymnasienivå, dock gärna från universitet eller högskola.Erfarenhet av relevant ekonomiarbete är mycket meriterande.Du som söker trivs med administrativa yrken och gillar att arbeta i grupp.Du bör inte vara främmande för flexibla arbetstider då detta kan förekomma vid boksluten en gång varje månad.Låter detta intressant?Sök tjänsten omgående då urval och intervjuer sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Växjö
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 21 oktober 2008
  • Ansök senast: 20 november 2008

Liknande jobb


20 december 2024