OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Eftersom våra updragsgivare ställer höga krav på oss så gör även vi det på våra konsulter.För oss är det viktigt att du är serviceminded och att du bidrar till ett gott arbetsklimat.Du ska vara kunnig inom ditt yrkesområde, se möjligheter i nya utmaningar och snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter och rutiner.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät. För olika behov söker vi nu ekonomiassistenter och ekonomiansvariga, med start omgående.Uppdragen kan vara på heltid och deltid.Som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med löpande bokföring, leverantörsreskontra, avstämning och fakturering.Som ekonomiansvarig så har du även hand om bokslut.Vi söker dig som har arbetat som ekonomiassistent eller ekonomiansvarig under några år.Det är viktigt är att du snabbt kan sätta dig in i arbetsuppgifterna.Det är meriterande om du arbetat med löpande bokföring, bokslut, reseräkningar, inbetalningar, leverantörsfakturor, kontering, registrering, attestering och att du har en bred datavana. Som person är du ansvarstagande och tycker att det är viktigt med ordning och reda.Du skall även vara engagerad och ha förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och kunna arbeta självständigt.Att vara positiv och ge god service är självklara egenskaper för dig.Vi söker även dig som kan arbeta över sommaren. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet!Urval sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan redan idag.Du bör vara tillgänglig med kort varsel.Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail. Välkommen med din ansökan!