OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter Adecco söker en administratör till vår uthyrningsverksamhet.Arbetet innebär att vara ett administrativt stöd.I arbetsuppgifterna ingår administrativa uppgifter såsom bokningar, kundkontakter, planera aktiviteter samt administrativ planering.Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat administrativt och har ett stort intresse för detta.Vi har även som krav att du som söker har goda kunskaper i Officepaketet, engelska och svenska.Vidare ser vi gärna att du som söker tjänsten har någon eftergymnasial utbildning.Personliga egenskaper Arbetet ställer stora krav på god servicekänsla, att du kan prioritera dina arbetsuppgifter samt att du är en god kommunikatör.Det är också viktigt att du är ansvarstagande, drivande, kan ta egna initiativ samt att du har lätt för att fungera i team.Vad kan Adecco erbjuda dig?Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät.