OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco Office/HR söker nu en administratör till uthyrningsverksamheten i Varbergsområdet! Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. För ett längre uppdrag hos kund norr om Varberg söker vi nu en avdelningsadministratör, med start snarast!Arbetsuppgifterna innefattar administrativ support till en avdelning, mycket arbete i Word och Excel, uppdatering av hemsidan, dokumenthantering, viss ekonomisk uppföljning samt sedvanliga administrativa uppgifter inom en större organisation.Du som söker skall ha några års erfarenhet av administrativt arbete, gärna som avdelningssekreterare eller liknande.Mycket goda datakunskaper är ett krav (främst inom Word och Excel) liksom goda kunskepr i engelska (främst i skrift).Erfarenhet av att ha jobbat i SAP/Darwin är en merit.Som person är du mycket serviceminded, flexibel, ansvarstagande, noggrann och tar egna initiativ.Viktigt är även en god prioriteringsförmåga då du servar en hel avdelning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! Urval sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan snarast möjligt.Ansökan sker via hemsidan www.adecco.se där du efter att ha registrerat ditt CV finner annonsen under "uthyrning".Vi tar inte emot ansökningar via mail. Välkommen med din ansökan!