OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Arbetsuppgifter Vi söker en assistent för ett uthyrningsuppdrag till vår kund inom fordonsindustrin.I arbetsuppgifterna ingår administrativa uppgifter såsom att boka möten och resor, arrangera konferenser, föra protokoll vid möten, svara i telefonen, framtagning av presentationsmaterial, beställningar, fakturering samt övriga administrativa uppgifter.Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat som assistent.Det är också ett önskemål att du tidigare har arbetat inom fordonsindustrin.Vidare ser vi att du som söker har mycket goda kunskaper i engelska och i Officepaketet.Mycket meriterande är om du har erfarenhet av systemen EBD och SAP.Personliga egenskaper Som person behöver du vara noggrann, flexibel, organiserad, serviceminded och stresstålig. Detta erbjuder Adecco dig Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät.