OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat..Arbetsuppgifter Vi söker en chefssekreterare för ett uthyrningsuppdrag till vår kund inom fordonsindustrin.I arbetsuppgifterna ingår administrativa uppgifter såsom att boka möten och resor, arrangera konferenser, föra protokoll vid möten, svara i telefonen, framtagning av presentationsmaterial, beställningar, fakturering samt övriga administrativa uppgifter.Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat som chefssekreterare.Vidare ser vi att du som söker har mycket goda kunskaper i engelska och i Officepaketet.Det är även mycket meriterande om du har erfarenhet från SAP.Personliga egenskaper Som person behöver du vara noggrann, flexibel, organiserad, serviceminded och stresstålig. Detta erbjuder Adecco dig Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät.