Adecco söker en driven administratör

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Dina arbetsuppgifter kommer dock att vara av administrativt slag.Exempel på arbetsuppgifter är avtalsadministration, avtalsskrivningar, registrering samt övriga förekommande administrativa sysslor. Vidare kommer du att ha kontakt med leverantörer och myndigheter samt administrera ansökningar av tillstånd och anmälningar. Vem söker vi?Vi ser att du har minst 3 års erfarenhet från en administrativ roll och kan Officepaketet väl.Meriterande är om du tidigare jobbat med just avtalsadministration. Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper.Du är positiv, driven och noggrann samt trivs i rollen som administratör och förstår vikten av att vara serviceminded. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid med arbetstider 8-17 och ska tillsättas från 1 juli och tre månader framåt med chans till förlängning. Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Sammanfattning

Liknande jobb


Administrativ assistent

Administrativ assistent

14 november 2024

Administratör sökes till kund i Borås

Administratör sökes till kund i Borås

14 november 2024

Administratör till Förskoleförvaltningen

Administratör till Förskoleförvaltningen

14 november 2024