OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker en erfaren receptionist för ett längre uppdrag hos en av våra kunder i centrala Göteborg.Du blir anställd som konsult i Adeccos uthyrningsverksamhet, goda möjlighet till anställning hos kunden finns.Som receptionist ansvarar du för att företagets kunder blir väl omhändertagna samt att internservicen är effektiv och ständigt utvecklas.I detta ingår bl.a att vara ansiktet utåt mot kunder, att boka och ställa i ordning lokal/mötesplats, ordna fika samt boka hotell för kunder.Den interna servicen innebär bl.a telefonbevakning, ansvar för nyckelutlämning och system för parkering för anställda och kunder samt passersystem inom företaget.Inköp av kontors- och förbrukningsmaterial, posthantering, utbildningsadministration och resebokningar ingår också i receptionistens arbetsuppgifter.Vi söker en kundorienterad person som har erfarenhet av liknande arbete, god datavana och som tycker om att ge god service och ta hand om människor.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du ansöker tjänsten på Adeccos hemsida www.adecco.se.Vi kallar löpande till intervjuer, ansök därför snarast.