OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration.Adecco är auktoriserat.Adecco söker en Executive Assistant för ett längre uppdrag hos en av våra större kunder i Fordonsbranschen med omgående start Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som assistent till programdirektören med bl.a kontorsadministration, mötes- och resebokningar i ett program som involverar 100 personer från Sverige, Franskrike, Polen och US.Erfarenhet Vi söker en erfaren assistent/administratör som tidigare arbetat som chefsassistent/assistent till ledningsgrupp eller liknande.Du är en van användare av MS Office (Word, Excel, PowerPoint och Outlook) och har även erfarenhet av Team Place (MS Share Point) administration.Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från Volvo. Personliga egenskaper Det är av stor vikt att du arbetar självständigt, har förmåga att ta egna initiativ och arbetar proaktivt.Vidare är du serviceminded och har en god social förmåga.God kommunikationsförmåga och mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska (i tal och skrift) är ett krav.Kunskaper i franska är meriterande. Vad kan Adecco erbjuda?Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och bygger upp ett värdefullt kontaktnät. Fakta om anställningen Tjänsten avser en anställning i vår uthyrningsverksamhet och kommer att tillsättas snarast. Kontaktuppgifter Du söker tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida och söka tjänsten 181/67106.Vi vill ha ditt CV på såväl svenska som engelska.