OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Du sitter i receptionen, svarar på telefon, tar hand om posten, sköter nyckelhanteringen, byter backup-band varje dag och håller rent och snyggt i gemensamma utrymmen på kontoret.Inhandlar kaffe med tillbehör.Inköp och lagerkontroll av arbetskläder och kontorsmaterial ingår också i arbetet.Du ska vara kontaktperson mot datasupporten och även kontaktansvarig mot företagets städbolag, handhar mobiltelefoner och mobilabonnemang, upprättar och uppdaterar riskmaterialpärmar till containers ute på byggarbetsplatserna.Vem söker vi?Vi ser dig som en glad och positiv person som har skinn på näsan.Du har förmågan att vara kreativ och lösa all förekommande problem på ett kontor, t.ex. krånglande skrivare och kopiatorer. För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Erfarenhet/Krav Du har några års arbetslivserfarenhet, är duktig på engelska och svenska språket Du har god datorvana och behärskar Office-paket (word och excel) Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på halvtid och ska tillsättas omgående.Uppdraget är på lång sikt.Fakta om anställningen Tjänsten som kontorist ska tillsättas i början av februari och avser halvtid med sedvanliga kontorsarbetstider Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.