OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco Office & HR söker kundtjänstmedarbetare till vår uthyrningsverksamhet. Du kommer att arbeta på kundtjänstavdelningen på ett transportföretag med förekommande administrativa uppgifter.Uppdragen är på heltid med start omgående, varaktighet ca tre månader med goda möjligheter till förlängning. Vi söker dig som tidigare arbetat med service, gärna inom kundtjänst.Vidare har du tidigare arbetserfarnhet från det administrativa området.Då företaget är internationellt krävs mycket goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift. Som person trivs du med att arbeta administrativt och ge service.Du är ansvarstagande och har en positiv inställning.Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag!