OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Arbetsuppgifter Adecco söker en projektassistent till vår uthyrningsverksamhet för framtida behov.Du kommer att arbeta som assistent åt en projektledare i ett speciellt projekt.I arbetsuppgifterna ingår administrativa uppgifter såsom att föra mötesprotokoll, utforma presentationer i PowerPoint, boka lokaler och resor, administrativ planering samt att verka som en stödfunktion åt projektledaren.Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat med administrativa uppgifter.Det är meriterande om du har arbetat i projektform tidigare.Vidare ser vi att du som söker har mycket goda kunskaper i engelska och i Officepaketet.Personliga egenskaper Som person behöver du vara en god kommunikatör, flexibel, organiserad, serviceminded och stresstålig.Ett eget inre driv, förmågan att ta egna initiativ samt god samarbetsförmåga är viktiga egenskaper för detta uppdrag.Detta erbjuder Adecco dig Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät. Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.adecco.se och därefter söker du tjänsten.Urvalsprocessen kommer att ske omgående med fortlöpande intervjuer.