OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Adecco Office & HR söker nu dig som vill arbeta som receptionist inom vår uthyrningsverksamhet. Du kommer att arbeta som receptionist hos ett av våra kundföretag.Förekommande arbetsuppgifter är att ta emot och registrera besökare, svara i telefon och ansvara för besöksparkeringen.Andra uppgifter är konferens/catering vilket innefattar bokning av konferenrum och daglig översyn av dessa, ta emot beställningar av catering till möten, beställa hos leverantörer och leverera till konferensrum.Du ansvarar också för att hålla ordning och utsmycka receptionen samt andra administrativa uppgifter.Att köpa in kaffe och frukt, vattna blommor och liknande kan också falla inom ditt arbetsområde. Vi söker dig som har arbetserfarenhet från reception och som trivs med att ge service.Har du tidigare vana av arbete i växel är det meriterande men inget krav.Vidare har du goda kunskaper i engelska och i Officepaketet.Vi ser gärna att du har erfarenhet från catering och/eller restaurang.Uppdraget är på heltid under 1 år med start i början av september. Som person är du flexibel, stresstålig och har god förmåga att planera.Du är strukturerad och proaktiv i ditt abetssätt.Vidare är du en social och serviceminded person som tycker om att ha kundkontakt.Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag.