OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Arbetsuppgifter Adecco söker en rekryterare till vår uthyrningsverksamhet för framtida behov.Uppdraget är hos en av våra kunder inom fordonsindustrin.I arbetsuppgifterna ingår att vara ett stöd för avdelningschefer i personalfrågor, att ansvara för pågående rekryteringsprojekt vilket kan innebära att gå igenom ansökningar utifrån kravprofiler, göra urval, planera och hålla intervjuer samt referenstagning.Erfarenhet Vi söker dig som har utbildning inom personalområdet.Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med rekrytering.Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet och i engelska. Personliga egenskaper Som person behöver du vara flexibel, strukturerad och serviceminded.Ett eget inre driv, förmågan att ta egna initiativ samt god samarbetsförmåga är viktiga egenskaper för detta uppdrag.Detta erbjuder Adecco dig Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät. Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.adecco.se och därefter söker du tjänsten.Urvalsprocessen kommer att ske omgående med fortlöpande intervjuer.