OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco söker nu en Sales support administrator till vår uthyrningsverksamhet. Din uppgift blir att skapa goda relationer med distributörer i Sverige, Norge, Finland och Danmark.Detta innefattar bl.a. att assistera dem i deras försäljning, t.ex. genom att tillhandahålla marknadsföringsmaterial.Du kommer att sköta ordermottagning och hjälpa till att arrangera produktion av nytt material.Du ansvarar också för att säkerställa att distributörerna har rätt information, marknadsföringsmaterial, prislistor etc.Vi söker dig som har vana av liknande arbetsuppgifter och som har goda datakunskaper.Som person är du initiativrik, proaktiv och serviceminded.Du har god förmåga att skapa relationer och att förstå leverantörers behov.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så ansök redan idag!