OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Nu behöver vi en Training Administrator till en av våra kunder i Uppsala.Uppdraget är tänkt att starta i januari.Dina arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för allt administrativt kring utbildningar så som att boka lokaler, ha kontakt med kursledare, uppdatera kursadministrationssystemen, ordna kursintyg etc.Du kommer även att säkerställa att allt fungerar innan, under och efter utbildningarna.Vem söker vi?Du har minst 2-3 års erfarenhet av administrativt arbete och goda kunskaper i Excel och Word.För detta jobb krävs det att du är ordningsam och bra på att organisera.Eftersom du kommer att ha kontakt internt och externt med leverantörer är det viktigt att du är serviceinriktad och har ett driv att uppfylla kundens önskemål.Du besitter förmågan att prioritera och slutföra arbetsuppgifterna inom satta tidsramar, detta kräver även att du kan hantera stress på ett bra sätt.Du har god kommunikativ förmåga och är en sann lagspelare.Arbetsbelastningen kan variera därför är det viktigt att du är flexibel med arbetstider och kan vid behov jobba extra för att hinna med deadlines.Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco, och kommer att jobba med olika uppdrag som matchar din kompetens.Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag.Tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät.Är du intresserad?Ansökan ska vara inne senast 10/1.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansök till tjänsten genom att registrera dig hos Adecco via denna länk: